Key Account Manager
Base.com
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z obsługą Klienta, gdzie kluczowe było budowanie relacji.
- Dobra znajomość wyzwań i specyfiki rynku e-commerce.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, które pozwolą Ci swobodnie budować relacje z Klientami.
- Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności.
- Zorientowania na Klienta i gotowości do proaktywnego działania na rzecz jego satysfakcji.
- Łatwości w posługiwaniu się różnymi systemami i narzędziami.
- Znajomość produktu Base.
- Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z Klientami, opartych na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu potrzeb.
- Aktywne poszukiwanie i proponowanie rozwiązań, które odpowiadają na realne wyzwania naszych Klientów w dynamicznym środowisku e-commerce.
- Zapewnianie kompleksowej opieki i wsparcia, w tym rozwiązywanie problemów oraz udzielanie technicznego wsparcia dotyczącego naszego produktu.
- Samodzielne zarządzanie własnym portfelem Klientów
- Realny Wpływ: Możliwość aktywnego kształtowania globalnego rynku e-commerce i wdrażania rozwiązań, które robią różnicę.
- Globalny Zespół: Inspirującą współpracę z pełnymi pasji profesjonalistami z różnych kultur i zakątków świata.
- Dynamiczny Rozwój: Szansę na rozwój zawodowy i osobisty w firmie, która przeżywa fazę dynamicznego wzrostu – rośnij razem z nami!
- Bogaty Pakiet Benefitów: Szeroki wachlarz dodatków wspierających Twoje zdrowie, pasje i rozwój, w tym:
- Karta sportowa
- Prywatna opieka medyczna
- Dostęp do platformy dbającej o dobrostan i zdrowie psychiczne (Mindgram)
- Budżet wiedzowy (na szkolenia, kursy, konferencje)
- Indywidualne lekcje języka angielskiego