
Sales Planning Manager
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie rekomendacji sprzedażowych na potrzeby budżetowania i kwartalnych estymacji, aby decyzje biznesowe były oparte na rzetelnych danych i analizach.
- Prezentowanie estymacji sprzedaży podczas spotkań budżetowych na poziomie Zarządu.
- Analiza danych historycznych, sezonowości, odchyleń i bieżących trendów w sprzedaży dla poszczególnych kanałów i kategorii produktowych.
- Wsparcie w procesie prognozowania dla działu sprzedaży.
- Rekomendowanie założeń sprzedażowych na podstawie dogłębnej analizy rynku i danych.
- Koordynacja przepływu informacji między firmą a klientami w zakresie dostępności produktów, w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień i minimalizacji ryzyka kar umownych za opóźnienia lub braki w dostawach.
- Estymacja stanów magazynowych (stocków) i prognozowanych zapasów (forward stocków) dla kluczowych klientów.
- Analiza danych pochodzących z systemów Nielsen, Connector oraz Connector Category, a także poziomów stanów magazynowych, w celu weryfikacji zgodności prognoz wolumenowych generowanych w systemie Anaplan z rzeczywistymi trendami rynkowymi i dostępnością produktów.
- Zarządzanie jedną osobą.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ścisłe (np. statystyka, matematyka, ekonometria, metody ilościowe, inżynieria, logistyka).
- Mocne umiejętności analityczne oraz doświadczenie w analizie i interpretacji danych, analizie trendów i budowaniu rekomendacji biznesowych opartych na danych.
- Zdolność do tworzenia raportów i prezentacji związanych z danymi, które są klarowne i zrozumiałe dla różnych grup odbiorców.
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel, PowerPoint, Power BI.
- Doświadczenie w pracy z danymi rynkowymi, np. Nielsen Discover, będzie dużym atutem.
- Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie, wspierające realizację strategii sprzedażowych oraz efektywną współpracę zespołową.
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne oraz nastawienie na szukanie nowych rozwiązań.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność skutecznego nawiązywania kontaktów między różnymi funkcjami (np. sprzedaż, marketing) oraz poziomami zarządzania (np. członkowie zarządu, menedżerowie sprzedaży, brand menedżerowie).
- Doświadczenie w branży FMCG w pracy z danymi sprzedażowymi mile widziane.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2.
- Pracę hybrydową (3 dni z biura) w przyjaznej atmosferze w naszym odnowionym biurze w samym centrum Warszawy.
- Rozwój w międzynarodowej organizacji z prestiżowymi markami o interesującej historii.
- Możliwości rozwoju osobistego i doświadczenia w pracy z wysokiej rangi ekspertami i ekspertkami.
- System premiowy oparty na osiągnięciu indywidualnie ustalonych celów.
- Pakiet benefitów firmowych, w tym ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, dofinansowanie wakacji, paczki świąteczne, możliwość udziału w szkoleniach i kursach, udział w wydarzeniach firmowych.
- Możliwości osobistego zaangażowania w działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
- Przyjazne relacje.
- Wzajemny szacunek.
- Chęć rozwoju i doskonalenia.
- Zaangażowanie w pracę zespołową.
- Zdrowie i bezpieczeństwo.