
Strategic Account Manager
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Prowadzenie klientów strategicznych dla portfela firmy w Kanale Nowoczesnym (Klienci: m.in. E-commerce, Żabka, Stokrotka, Intermarche, Auchan, PoloMarket, Carrefour)
- Tworzenie strategii dla obsługiwanych klientów, planowanie: sprzedaży, długookresowych działań w obszarze DPSM poprzez JBP, zaangażowanie w budowanie Commercial Planu (min. 2 lata)
- Zapewnianie handlowych warunków współpracy z klientami kluczowymi i rozliczanie inwestycji klienckich, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie politykami (polityka handlowa, obieg dokumentów, rozliczenia finansowe)
- Realizacja planów sprzedaży oraz wynegocjowanych budżetów promocyjnych; organizowanie i nadzorowanie przebiegu promocji
- Uczestniczenie w zwiększaniu udziału rynkowego firmy w segmencie KK, proaktywne kreowanie rozwiązań na poziomie kanału, współprowadzenie z CDM CCT kanałowego; prowadzenie projektów cross-funkcyjnych
- Branie udziału w planowaniu strategii brandów dla swojego kanału, koordynowanie procesu ROP dla swojego kanału
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z działami zakupu kluczowych klientów
- Analizowanie (zbieranie, przetwarzanie i przedstawianie) danych o sprzedaży Kluczowych Klientów, a także o działalności konkurencji w podległych placówkach - wyciąganie wniosków i dzielenie się dobrymi praktykami/ rozwiązaniami na podstawie analiz
- Przeprowadzanie szkoleń terenowych przedstawicieli ds. kluczowych klientów
- Uczestniczenie w spotkaniach ASM KA w przypadku klientów z obsługą Sales Force
- Proponowanie rozwiązań i narzędzi pozwalających na weryfikację ustaleń kontraktowych na poziomie sklepu ( np. poprzez agencje merchandisingowe). Monitorowanie i rozliczanie ze współpracy w tym zakresie
- Wspieranie cyklicznych spotkań warsztatowych z klientami ze swojego kanału, mających na celu wypracowanie średnio i długookresowego planu rozwoju biznesu
- Osoby raportujące : 1
- Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu klientem z obszaru Convenience
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i korespondencję mailową
- Umiejętności prezentacyjne (doświadczenie w występowaniu przed dużą liczbą odbiorców oraz prowadzeniu biznesowych spotkań)
- Zarządzanie zespołem mile widziane