Strategic Account Manager

Morgan Philips

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 23 dni temu
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy kandydata na stanowisko:Strategic Key Account ManagerZadania:
  • Prowadzenie klientów strategicznych dla portfela firmy w Kanale Nowoczesnym (Klienci: m.in. E-commerce, Żabka, Stokrotka, Intermarche, Auchan, PoloMarket, Carrefour)
  • Tworzenie strategii dla obsługiwanych klientów, planowanie: sprzedaży, długookresowych działań w obszarze DPSM poprzez JBP, zaangażowanie w budowanie Commercial Planu (min. 2 lata)
  • Zapewnianie handlowych warunków współpracy z klientami kluczowymi i rozliczanie inwestycji klienckich, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie politykami (polityka handlowa, obieg dokumentów, rozliczenia finansowe)
  • Realizacja planów sprzedaży oraz wynegocjowanych budżetów promocyjnych; organizowanie i nadzorowanie przebiegu promocji
  • Uczestniczenie w zwiększaniu udziału rynkowego firmy w segmencie KK, proaktywne kreowanie rozwiązań na poziomie kanału, współprowadzenie z CDM CCT kanałowego; prowadzenie projektów cross-funkcyjnych
  • Branie udziału w planowaniu strategii brandów dla swojego kanału, koordynowanie procesu ROP dla swojego kanału
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z działami zakupu kluczowych klientów
  • Analizowanie (zbieranie, przetwarzanie i przedstawianie) danych o sprzedaży Kluczowych Klientów, a także o działalności konkurencji w podległych placówkach - wyciąganie wniosków i dzielenie się dobrymi praktykami/ rozwiązaniami na podstawie analiz
  • Przeprowadzanie szkoleń terenowych przedstawicieli ds. kluczowych klientów
  • Uczestniczenie w spotkaniach ASM KA w przypadku klientów z obsługą Sales Force
  • Proponowanie rozwiązań i narzędzi pozwalających na weryfikację ustaleń kontraktowych na poziomie sklepu ( np. poprzez agencje merchandisingowe). Monitorowanie i rozliczanie ze współpracy w tym zakresie
  • Wspieranie cyklicznych spotkań warsztatowych z klientami ze swojego kanału, mających na celu wypracowanie średnio i długookresowego planu rozwoju biznesu
  • Osoby raportujące : 1
Wymagania:
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu klientem z obszaru Convenience
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i korespondencję mailową
  • Umiejętności prezentacyjne (doświadczenie w występowaniu przed dużą liczbą odbiorców oraz prowadzeniu biznesowych spotkań)
  • Zarządzanie zespołem mile widziane

Morgan Philips

Podobne oferty pracy

  • Office Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • Właśnie
  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 7 dni temu
  • Manager Restauracji PaTaThai Mokotów

    Creative Group Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    PaTaThai to koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, bazujące na recepturach stworzonych przez wybitnych Szefów Kuchn…
    • 2 dni temu