
Head of Customer Service
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie obszarem customer success, wraz z zespołem architektów;
- Dbałość o rozwój podległego zespołu;
- Budowanie i optymalizacja procesu end-to-end: od momentu zgłoszenia szansy sprzedażowej, przez przygotowanie oferty, projekt, zamówienie, aż po opiekę posprzedażową;
- Dbanie o wysoką jakość komunikacji z klientami biznesowymi, głównie w języku angielskim, marki premium;
- Usprawnianie współpracy z działami: Sprzedaży, Project Managementu, Produkcji i Logistyki
- Optymalizacja pracy zespołów w systemach ERP, CRM, pCon Planner - z naciskiem na jakość danych, procesy, workflow;
- Inicjowanie i wdrażanie zmian optymalizacyjnych;
- Bliska współpraca z leadershipem działów realizacji i łańcucha dostaw.
- Kilkuletnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta i zarządzaniu zespołem;
- Doświadczenie w branży fit-out/ POS / visual merchandising/ rozwiązań modułowych;
- Umiejętność wdrażania usprawnień i optymalizacji w procesach;
- Doświadczenie w pracy z klientem B2B, znajomość poszczególnych faz sprzedaży projektowej;
- Umiejętność komunikacji w środowisku międzynarodowym;
- Znajomość języka angielskiego.
- Prywatna opieka medyczna;
- Dodatkowe szkolenia;
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Pakiet benefitów dodatkowych.