Key Account Manager (Polska płd-wschodnia, płd-zachodnia, płn-wschodnia, płn-zachodnia oraz centralna)

AbbVie

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 17 dni temu
Company DescriptionAbbVie's mission is to discover and deliver innovative medicines and solutions that solve serious health issues today and address the medical challenges of tomorrow. We strive to have a remarkable impact on people's lives across several key therapeutic areas - immunology, oncology, neuroscience, and eye care - and products and services in our Allergan Aesthetics portfolio. For more information about AbbVie, please visit us at . Follow @abbvie on , , , , and .Job DescriptionZakres odpowiedzialności na stanowiskach dotyczy terytorium 3-4 województw.Jesteśmy otwarci na dowolne lokalizacje/m-ca zamieszkania Kandydatów.Zadania na stanowisku:
  • Prowadzenie skutecznej promocji merytorycznej powierzonych preparatów na podległym terenie.
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z lekarzami, szpitalami, aptekami, działami rozliczeń, budując opinię AbbVie jako profesjonalnej firmy, dostarczającej najwyższej jakości produkty, rozwiązania zdrowotne i obsługę.
  • Realizacja postawionych celów sprzedażowych.
  • Uczestnictwo w dodatkowych projektach w ramach firmy.
  • Realizacja założeń strategii marketingowej aktywnie wykorzystując materiały promocyjne.
  • Monitoring rynkowych działań konkurencyjnych przedsiębiorców i dzielenie się informacjami z zespołem oraz bezpośrednim przełożonym.
  • Aktywny monitoring przetargów we wszystkich szpitalach na swoim terenie pracy, w oparciu o ogólnodostępne informacje (dot. osób pracujących w szpitalach).
  • Regularny monitoring wykorzystania kontraktów we wszystkich szpitalach na swoim terenie pracy w danym obszarze terapeutycznym, w oparciu o ogólnodostępne informacje oraz raporty NFZ.
  • Realizacja budżetu promocyjnego zgodnie z założeniami.
  • Współpraca z klientami zewnętrznymi i angażowanie ich do projektów firmowych w obrębie regionu/grupy produktowej.
  • Współorganizacja inicjatyw promocyjnych, warsztatów, konferencji, kongresów w swoim regionie, a także wspieranie działań centralnych.
  • Procesowanie działań w zakresie dokumentacji, informacji oraz komunikacji z klientami
  • Przygotowywanie Regionalnego Business Planu i omawianie go na bieżąco z przełożonym.
  • Otwartość na zmiany w strukturze spowodowanych wymogiem strategii.
  • Rozliczanie terminowe wydatków, inicjacja wszelkich działań w wymaganych systemach w zgodzie z zasadami compliance.
QualificationsOczekiwania:
  • Min 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej.
  • Umiejętność pracy z programami lekowymi.
  • Umiejętności komunikacyjne.
  • Wiedza medyczno-produktowa i wiedza o rynku.
  • Zarządzanie terytorium i klientem.
  • Wyższe wykształcenie.
  • Prawo jazdy.
Additional InformationAbbVie is an equal opportunity employer and is committed to operating with integrity, driving innovation, transforming lives and serving our community. Equal Opportunity Employer/Veterans/Disabled.US & Puerto Rico only - to learn more, visitUS & Puerto Rico applicants seeking a reasonable accommodation, click here to learn more:

AbbVie

Podobne oferty pracy

  • Office Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 1 godzina temu
  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 8 dni temu
  • Manager Restauracji PaTaThai Mokotów

    Creative Group Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    PaTaThai to koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, bazujące na recepturach stworzonych przez wybitnych Szefów Kuchn…
    • 3 dni temu