Department Assistant
OTCF
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Dekretacja faktur w systemie ERP (jeśli nie znasz - nauczymy Cię jego obsługi!).
- Wsparcie procesu publikacji oferty produktów w sklepie internetowym
- Ścisła współpraca z działem e-commerce oraz innymi działami organizacji przy bieżących projektach.
- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz wspierających działania zespołu.
- Monitorowanie i aktualizacja statusów zamówień, zwrotów i reklamacji oraz wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych.
- Pomoc w codziennych zadaniach działu.
- Jest skrupulatna i dba o szczegóły.
- Potrafi utrzymać koncentrację, nawet gdy zadania są powtarzalne.
- Dobrze organizuje swoją pracę i trzyma się ustalonych terminów.
- Bardzo dobrze zna pakiet MS Office (z największym naciskiem na Excel).
- Jest komunikatywna, potrafi współpracować z innymi i dba o dobrą atmosferę w zespole.
- Ma znajomość systemów ERP.