Product Manager ds. Zootechniki

Timac Agro

  • mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 14 dni temu
Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa. Naszym niewątpliwym atutem jest fakt, iż w produkcji nawozów i produktów zootechnicznych wykorzystujemy naturalne, aktywne molekuły pozyskiwane z alg morskich.W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:Product Manager ds. ZootechnikiMiejsce pracy: woj. mazowieckieMiejsce pracy: praca mobilna / cała PolskaDo Twoich zadań należeć będzie:
  • Wsparcie merytoryczne i szkoleniowe zespołów sprzedażowych;
  • Wizyty z Doradcami Techniczno-Handlowymi u hodowców;
  • Sprzedaż produktów zootechnicznych firmy do określonej grupy klientów;
  • Reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych;
  • Zarządzanie portfolio produktów zootechnicznych - analiza, rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań;
  • Monitorowanie rynku i konkurencji oraz identyfikowanie nowych trendów w żywieniu zwierząt;
  • Tworzenie materiałów promocyjnych i udział w kampaniach marketingowych.
Zależy nam na osobach:
  • Z wykształceniem wyższym na kierunku zootechnika lub pokrewne;
  • Z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży paszowej, doradztwie żywieniowym lub w agrobiznesie);
  • Łączących wiedzę techniczną z umiejętnością komunikacji i prezentacji;
  • Znających język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Z prawem jazdy i gotowością do wyjazdów służbowych.
Z naszej strony oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat - pierwszą umowę podpisujemy na 6-miesięcy;
  • Pracę wspartą okresem wdrożeniowym oraz licznymi szkoleniami;
  • Wynagrodzenie podstawowe, prowizję od zrealizowanej sprzedaży, oraz premię roczną;
  • Komputer, telefon i samochód służbowy z pełną swobodą ich wykorzystania;
  • Bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, Atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU;
  • Dopłaty do wypoczynku, kolonii dla dzieci, paczki okolicznościowe i inne.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Office Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 5 godzin temu
  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 8 dni temu
  • Manager Restauracji PaTaThai Mokotów

    Creative Group Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    PaTaThai to koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, bazujące na recepturach stworzonych przez wybitnych Szefów Kuchn…
    • 3 dni temu