Specjalista ds. wsparcia IT
Demant
- Polska
- Stała
- Pełny etat
- pracę, która ma znaczenie - wspólnie dbamy o słuch naszych pacjentów
- pracę w środowisku sprzyjającym rozwojowi wiedzy i kariery zawodowej
- wsparcie przełożonego i wdrożenie w obowiązki w pierwszych dniach zatrudnienia
- atrakcyjne świadczenia dodatkowe (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych)
- duży zakres samodzielności oraz przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
- zdalne i lokalne wsparcie informatyczno-techniczne pracowników
- obsługa serwisowa elementów infrastruktury informatycznej w oddziałach firmy
- rejestracja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych
- przygotowywanie nowego sprzętu - komputerów, laptopów
- tworzenie dokumentacji technicznej
- wsparcie w obsłudze magazynu i wysyłkach sprzętu do oddziałów firmy
- posiadasz wykształcenie min. średnie - preferowane techniczne
- masz min. 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy w systemach Windows
- cechujesz się wysokim poziomem kultury osobistej i komunikacji interpersonalnej
- masz otwartość na zdobywanie nowej wiedzy oraz efektywnie organizujesz swój czas pracy
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem
Audika Group:
Audika Polska:Jak przetwarzamy Twoje dane? Zapoznaj się z w związku z procesem rekrutacji pracowników.