Customer Service Specialist with Portuguese

Grafton Sp. Z o.o.

  • Łódź, łódzkie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 12 dni temu
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.For a BPO company we are looking for Customer Service Specialist who can speak European Portuguese and English. Work is totally remote from Poland.Do not hesitate and apply! We are waiting for you :)Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Core Responsibilities:
  • Understand customers key goals and define success based on their expectations.
  • Support customers by executing success plans and tracking progress.
  • Respond to inquiries regarding products, billing, and administration.
  • Proactively follow up on unresolved issues to ensure resolution.
  • Collaborate with global teams and escalate cases when needed.
  • Share product and service information clearly, adapting communication to customer needs.
  • Ensure compliance with data privacy and security policies.
WYMAGANIA:Requirements:
  • Previous experience in Customer Success, Customer Service or Account Management;
  • Very good English (min. B2);
  • Fluent Portuguese - European version (min. C1);
  • Good Knowledge of Microsoft Office products;
  • Excellent understanding of Customer Relationship;
  • Problem-solving and initiative skills;
  • Good attention to details.
OFERUJEMY:Benefits:
  • Stable contract of employment with a 3-month probation period;
  • 100% remote work;
  • Competitive salary;
  • Cafeteria;
  • Team building and free time activities;
  • Modern office environment.

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • Customer service specialist with French

    Grafton

    • Łódź, łódzkie
    Treść oferty Dla nowoczesnej firmy z Łodzi poszukujemy kandydatów ze znajomością języka francuskiego oraz angielskiego na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Praca odbywa…
    • 20 dni temu
  • Customer service specialist with French

    Grafton

    • Łódź, łódzkie
    • 10 000-11 000 PLN miesięcznie
    Dla nowoczesnej firmy z Łodzi poszukujemy kandydatów ze znajomością języka francuskiego oraz angielskiego na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Praca odbywa się od poniedz…
    • 21 dni temu
    • Aplikuj teraz